Aquest blog, es tracta d’un espai creat per a l’assignatura d’Alfabetització Digital, on l’objectiu és plasmar les meves reflexions, idees, preguntes… que es plantejaran durant les sessions al llarg de l’assignatura. D’aquesta manera es portar un control del meu aprenentatge envers els continguts treballats a l'aula.

29 oct 2011

Sessió 8: Treballem amb el J.Clic. 25/10/11

Després de la conferència, l’Eduard efectivament ha volgut aprofundir amb el J. Clic. Ha resultat més difícil del que pensava, però divertit i gratificant. Saber que nosaltres podem crear les activitats mitjançant la xarxa, per els nostres pròpies alumnes, m’agrada.   Des de petita he treballat a l’escola amb el J. Clic i mai m’havia plantejat que podrien ser els meus mestres inclús familiars els que realitzessin aquelles activitats.  Per a mi no era més que un joc d’Internet, i ara implica molt més dins els meu coneixements com a futura mestre.

L’eduard ens ha plantejat una activitat per parelles, a la que s’havia de fer dos activitats de J.Clic per alumnes d’infantil. La meva companya i jo hem realitzat un memori d’animals de granja, on sortia: el porc, la gallina, la vaca, el conill i el cavall. I un puzzle dels oficis, on els infants havien d’esbrinar quin ofici era un cop realitzat el puzzle.

Trobo que ha estat una classe molt profitosa per el meu futur com a mestre, m’ha agradat molt aquesta sessió i espero que les pròximes sessions siguin semblants. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario