Aquest blog, es tracta d’un espai creat per a l’assignatura d’Alfabetització Digital, on l’objectiu és plasmar les meves reflexions, idees, preguntes… que es plantejaran durant les sessions al llarg de l’assignatura. D’aquesta manera es portar un control del meu aprenentatge envers els continguts treballats a l'aula.

7 oct 2011

Sessió 5: Treballem les lectures. 4/10/11


La classe d’avui ha estat destinada a la realització de la tasca amb grup. Es tracta de llegar un capítol en el nostre cas del llibre “Más allà de la teconologia” concretament el capítol 5 “ Inteligencias digitales”.

De moment hem realitzat una petita introducció del que es parlarà durant el debat que es realitzarà el proper dimarts a l’aula. Fent la realització d’aquesta i llegint el que planteja l’autor m’he preguntat a mi mateixa i a les meves companyes si realment creuen que en un futur les escoles desapareixeran i s’acabaran subsistint per els ordinadors a casa i les noves tecnologies. Això ens ha fet entrar en un mini debat dins el grup, doncs elles creuen que no però jo la veritat, tot i que no m’agradaria, no descarto la possibilitat de que això pugui acabar passant.

No puc parlar de la lectura perquè hem confós el que havíem de llegar, espero poder fer-ho a la pròxima intervenció. Tot i així avui m’emporto la satisfacció de treballar amb grup i de poder així intercanviar opinions.

Com a pregunta als lectors del bloc, plantejo: ¿Creieu que en un futur es substituiran les escoles per ordinadors a casa? 

No hay comentarios:

Publicar un comentario