Aquest blog, es tracta d’un espai creat per a l’assignatura d’Alfabetització Digital, on l’objectiu és plasmar les meves reflexions, idees, preguntes… que es plantejaran durant les sessions al llarg de l’assignatura. D’aquesta manera es portar un control del meu aprenentatge envers els continguts treballats a l'aula.

29 oct 2011

Sessió 8: Coneixem a l’Eduard. 18/10/11

Avui ha estat la nostra primera classe amb l’Eduard, per tant ens ha explicat en que consistirà i que es treballarà a la seva part. Amb ell treballarem diferents entorns virtuals i mitjans d’ensenyament aprenentatge dins l’àmbit digital. Per tant programes com: moodle, quaderns digitals, contes digitals, pagines interactives...
Per tant avui hem seguit parlant de les TIC i les TAC i hem fet una breu introducció a pagines que com a mestres ens serviran per un futur. De manera que al final de la classe s’ha realitzat un petit treball per parelles que consistia en buscat mitjançant Internet algunes d’aquetes pagines  i explicar que podíem trobar. La meva parella i jo hem escollit: una pàgina de contes digitals, un quadern digital i el bloc d’una mestre d’educació infantil.

Durant l’explicació del contingut del que es treballarà amb l’Eduard, hem estat debatin sobre com poden aprendre els alumnes de les TIC si possiblement les persones, en aquets cas els mestres, que volen ensenyar-los en saben menys del tema.

També s’ha parlat dels avantatges i els inconvenients d’una de les noves tecnologies més recent, la pissarra digital.

Surto amb ganes de poder provar la pissarra digital i em plantejo, si em seria fàcil treballar amb ella si fos mestre, tot i haver treballat amb les  TIC des de petita. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario