Aquest blog, es tracta d’un espai creat per a l’assignatura d’Alfabetització Digital, on l’objectiu és plasmar les meves reflexions, idees, preguntes… que es plantejaran durant les sessions al llarg de l’assignatura. D’aquesta manera es portar un control del meu aprenentatge envers els continguts treballats a l'aula.

29 oct 2011

Anem de conferència 21/10/11

Avui divendres, hem assistit a una conferència que realitzava Francesc Busquets, el creador del J. Clic.

La conferència ha començat amb una petita introducció de com es treballen les TIC a l’aula mitjançant els recursos que proporciona el departament d’educació de la Generalitat.

Una de les coses que més m’ha agradat ha estat quan ens ha ensenyat com es crea una activitat dins el J. Clic. No s’havia que podíem crear nosaltres activitats i m’ha resultat interessant aprendre a crear-ne per el meu futur com a mestre, espero que l’Eduard dediqui alguna sessió aprofundint amb el tema del J- clic per que considero que pot ser molt interessant.

Tot i que he hagut de marxar abans, per motius personals, considero que ha estat una conferencia interessant però s’ha fet bastant llarga potser per la dinàmica que s’ha seguit. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario