Aquest blog, es tracta d’un espai creat per a l’assignatura d’Alfabetització Digital, on l’objectiu és plasmar les meves reflexions, idees, preguntes… que es plantejaran durant les sessions al llarg de l’assignatura. D’aquesta manera es portar un control del meu aprenentatge envers els continguts treballats a l'aula.

14 dic 2011

Sessió 17: Què han fet avui a classe? 1/12/12

Primer dia de Desembre!! S'acosta el Nadal! :)
Avui no he pogut assistir a classe de l’Àngels, havia d'anar al metge. Però m’han comentat que han fet una activitat relacionada amb el Power Point. S’anomena “ el joc interactiu”. Doncs la veritat no tinc ni idea de què deu anar el tema, espero veure a les meves companyes en breu i que em puguin explicar que haig de fer.
La pròxima entrada de l’Àngels us ho explicaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario