Aquest blog, es tracta d’un espai creat per a l’assignatura d’Alfabetització Digital, on l’objectiu és plasmar les meves reflexions, idees, preguntes… que es plantejaran durant les sessions al llarg de l’assignatura. D’aquesta manera es portar un control del meu aprenentatge envers els continguts treballats a l'aula.

14 dic 2011

Sessió 14: Exposem el nostre tema 22/11/11

Avui la classe ha estat am en Joan Anton, com us vaig comentar a l’entrada anterior, avui era el dia d’exposar els diversos temes relacionats amb l’aplicació de les TAC per a infants d’educació infantil.
L’exposició ha sortit bé, de la mateixa manera que a mi, m’ha semblat que el tema dels projectes telemàtics també ha cridat la atenció a les meves companyes. Doncs d’aquesta manera em responc a la pregunten que vaig posar. Realment no estem informats de suficients recursos digitals per a l’aplicació a l’aula.
Tot i així es necessari que nosaltres com a mestres tinguem en compte que els diversos recursos TAC no treballen per si sols, sinó que es necessària una bona metodologia per part del mestre, per tal de poder treure el major profit aquests recursos.
Considero que  ha estat una sessió amb la qual he après molt ja que totes les exposicions han estat satisfactòries i productives per el meu aprenentatge dins aquesta assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario