Aquest blog, es tracta d’un espai creat per a l’assignatura d’Alfabetització Digital, on l’objectiu és plasmar les meves reflexions, idees, preguntes… que es plantejaran durant les sessions al llarg de l’assignatura. D’aquesta manera es portar un control del meu aprenentatge envers els continguts treballats a l'aula.

14 dic 2011

Sessió 15 : Simetries amb Photoshop 24/11/11

Avui, hem tingut com cada dijous, classe amb l’Àngels. Seguim treballant amb el programa Photoshop i per tant amb la imatge.
A mesura que vaig treballant amb aquest programa, cada vegada m’agrada més, doncs com ja us havia dit anteriorment ja n’havia sentit parlar, però no l’havia utilitzat mai.
Avui hem realitzat un muntatge de fotografies a través del la imatge “ primer pla” que vam fer amb l’Àngels en el segon treball. Aquesta era la imatge base però a través d’aquesta hem creat dos imatges més fetes des de la simetria dreta i l’esquerra.  Nosaltres hem utilitzat la fotografia de la Mari, la meva companya de feina al treball de les imatges i aquest ha estat el resultat:


Com ja he comentat anteriorment, no considero que la utilització d’aquest programa sigui primordial per el meu futur com a  mestre, però com a tota eina digital considero que és important tenir algunes ressenyes que en un futur em poden servir per fer àlbums per els meus alumnes i dins aquest jugar amb les simetries, els colors, les mides…

No hay comentarios:

Publicar un comentario